Közösségi média kezelés árak

Szeretnéd szakértőkre bízni a social media jelenlétedet, de nem tudod, milyen közösségi média kezelési árakra számíthatsz? Fedezd fel csomagajánlatainkat, és dönts a vállalkozásod marketing költségvetéséhez illően!   Havi díjas közösségi média csomagjaink   META BASIC – Belépő az online térbe – 99.900 Ft + ÁFA / hó-tól META PRO – Aktív jelenlét – 299.900 Ft…

Details

6 ingyenes marketing eszköz, amivel hatékonyabb lehetsz

A közösségi média marketing számtalan lehetőséget biztosít arra, hogy megmutasd magadat, hogy a leendő fogyasztóid célkeresztjébe kerülj és ezáltal növeld követőtáborodat, valamint megsokszorozd eladásaidat. Azonban nem minden induló vállalkozás rendelkezik akkora kezdőtőkével, amekkora elegendő lenne a professzionális kellékek beszerzéséhez, valamint olyan alkalmazásokra való előfizetéshez, amelyek marketing céljaid elérését támogatják. Szerencsére ma már számtalan olyan ingyenes…

Details

4 poszttípus, amivel garantáltan megragadod a követőid figyelmét

A közösségi média felületein megannyi vállalkozás vesz részt a fogyasztók figyelmének elnyeréséért folytatott küzdelemben. A harc komoly, hiszen a céged sikere múlik azon, hogy képes vagy-e megragadni és hosszú távon megtartani a célcsoportod figyelmét. A sikerhez minden olyan stratégiát be kell vetned, ami segít a közönséged érzelmeinek mozgósításában, valamint az interakciók generálásában. Melyek azok a…

Details

Milyen tartalmak működnek a legjobban a közösségi médiában?

A médiafogyasztási szokások folyamatosan változnak, amellyel vállalkozásodnak is fel kell vennie a lépést, hiszen a fogyasztók figyelméért zajló küzdelemben az nyer, aki tudja, hogy mire van szüksége a célcsoportjának és azt is érti, hogy mindezt milyen formában szeretnék megkapni. Amennyiben a jelenleg legjobb elérést biztosító közösségi média tartalomtípusokkal dolgozol, akkor nyert ügyed van. Ehhez azonban…

Details

Így épül fel egy tökéletes közösségi média poszt

A közösségi média különböző felületein regisztráltak száma jelentős – mind magán-, mind céges profilok tekintetében, így vállalkozásként nem érdemes elszalasztanod a platformok nyújtotta lehetőségeket. Az ütleti profil létrehozásán túl aktív jelenlétre is szükség van a vevőszerzés, valamint az elkötelezett követőbázis kialakításához, ezért ismerned kell a sikeres közösségi média poszt összetevőit. Melyek azok a nélkülözhetetlen elemek,…

Details

Hogyan kezeld a közösségi médiát napi 30 perc alatt?

Nem akarunk zsákbamacskát árulni, ahhoz, hogy napi 30 perc elegendő legyen a közösségi média kommunikációd kezelésére, előre kell dolgoznod és havonta legalább egy egész napot arra szükséges szánnod, hogy tervezel, posztokat írsz, kreatívokat készítesz, majd időzíted azokat. A közösségi média számtalan lehetőséget biztosít arra, hogy elérd célcsoportodat, megismertesd velük márkádat és elnyerd bizalmukat. A folyamatos tartalomkészítés,…

Details

CTA, hashtag, engagement – Mit jelentenek?

Amennyiben mélyebben beleásod magadat a közösségi média marketing világába, akkor joggal érezheted, hogy egy külön szakmai szótárra van szükséged a rövidítések, a mozaikszavak és az angol kifejezések megértéséhez. Miért is van szükséged erre? Ahhoz, hogy eredményesen fel tudd építeni marketing stratégiádat és képes legyél használni a szakemberek alkalmazta technikákat, a felületeken való koordinációhoz ismerned kell…

Details

Mikor posztolj a közösségi médiában a legjobb elérésért?

A közösségi média marketing sikeressége nemcsak a megnyerően megírt szöveges tartalmon és a hozzá illő grafikán múlik, hanem a megosztás időpontja is esszenciális. Az aranyszabály, hogy akkor posztolj, amikor a célcsoportod aktív. De mégis honnan tudhatod, hogy vásárlóközönséged mikor böngészi az általad használd közösségi média felületet? A legjobb posztolási időpont minden egyes közösségi média platform…

Details

Hogyan írj közösségi média posztokat, amik kattintásra ösztönöznek?

Közösségi média posztot nem nehéz írni.  A figyelmet megragadó, kattintásra ösztönző és elköteleződést eredményező tartalmat azonban nehéz. A jelentős mennyiségű információnak köszönhetően, mellyel minden egyes nap találkozunk a közösségi média platformokon egyre nehezebb kitűnni a tömegből egy átlagos tartalommal. Hatalmas a verseny, amit a figyelemért folytatnak a vállalkozások. Léteznek azonban olyan technikák, amelyek alkalmazásával kitűnhetsz…

Details

Mikor érdemes videót és mikor képet használni a közösségi médiában?

Preferencia tekintetében a médiafogyasztási szokások hatalmas változáson mentek keresztül az elmúlt 10 év során. 2025-ben a rövid, impulzív és könnyen fogyasztható videós tartalmak kerültek előtérbe, amelynek legnagyobb nehézsége a szolgáltatókra nézve, hogy már az első 3 másodpercben eldől, hogy a fogyasztó végignézi-e a tartalmat vagy tovább görgetnek az izgalmasabb felvételek reményében. Megerősödött a live streaming, azza…

Details